יום שני, 10 בספטמבר 2012

חמשת המומלצים
זה לא סוד, רשת האינטרנט גדושה בהשראה לחתנים וכלות, לחיצת כפתור קטנה מובילה לאוקיינוס עמוק עם שפע מוצרים יפים ורעיונות מדהימים. אנחנו אוהבים לפסוע על שפת הים האינטרנטי ולמצוא אוצרות חבויים, וכך רקחנו בשבילכם רשימה של אתרים ובלוגים מומלצים. כל אחד מהם שונה ומיוחד, כמו צדפות המוטלות על החוף, ממתינות שתגלו אותן. אז קחו אוויר ותצללו פנימה, ואל תשכחו להגיב כשתחזרו מן המצולות.

1. המקורי
בבלוג החמוד oh happy day של jordan המוכשרת מסן- פרנסיסקו, תמצאו שפע רעיונות יצירתיים למסיבות בכלל ולחתונות בפרט. חובבי ה-DIY (עשה זאת בעצמך) יגלו כאן אינספור פרוייקטים מדליקים של קישוטי אווירה, מזכרות, עיצובים ועוד, הכל מצולם בסגנון ייחודי ומוגש בטוב טעם. 



2. הותיק
האתר של מרתה סטיוארט, כוהנת הלייף-סטייל האגדית, הוא מקדש לכל מי שאוהב דברים יפים. במדור המיוחד marthastewartweddings המוקדש לחתונות תמצאו מגוון רחב של מידע, סירטונים, כתבות, הדגמות ורעיונות ליום הגדול. אפשר לשוטט כאן בלי סוף, עם או בלי קשר לחתונה. תזהרו, זה ממכר!
3. המקיף
הבלוג girlywedding כולל כל קטגוריה שאיכשהו קשורה לחתונה, החל מזרי כלה, תסרוקות לכלה ועיצובי ציפורניים, ועד לאב הכלה, השושבינה, ירח הדבש ומתנות לחתן. יש כאן המון צילומים יפים שמיד סוחפים למוד חגיגי, וכמובן השראה עד בלי די. כדאי להציץ.
4. היומי
Emmaline Bride הוא אתר מקיף בתחום החתונות וכולל בין היתר גם בלוג ייחודי המתעדכן מדי יום ביומו, אפילו בסופי שבוע. אם אתם מחפשים מידע טרי, רענן ומתחלף זה המקום בשבילכם. האתר מקדם אומנים בתחום החתונות ותוכלו למצוא בו גם מרחב עם מוצרי עבודת יד מיוחדים שתוכלו לקנות לחתונה שלכם.
5. הגלובלי
התלבטנו אם יש בכלל צורך להציג כאן את האתר etsy, הרי שמו כבר יצא למרחוק. ובכל זאת, אי אפשר לערוך רשימת 'הכי מומלצים' בלי להזכיר את אחד מהאתרים המשפיעים ביותר על עולם העיצוב בכלל ועולם עיצוב החתונות בפרט. במרקט המקוון הזה תמצאו עבודות יד לרוב, וכמובן מרחב שלם המוקדש לחתונות. לצד מוכרים מכל רחבי הגלובוס תוכלו למצוא כאן גם אותנו עם טבעות נישואין שאנו מכינים בעבודת יד. לטוס אל הכפר הגלובלי בלי לקחת דרכון. 
                          (צילום:elyfairphotos מתוך הפוסט של Lauren Cooke)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה